Publicat în Recenzii

Surprize Româneşti(6) – Urzelile sorții de Lina Moacă

Cărți nemuritoare

jpgPentru că tot vine weekend-ul, m-am gândit să scriu și eu această recenzie la o carte pe care am terminat-o de curând și căreia sper să îi dați o șansă. Am fost încântat să încep o carte care prezintă mai mult decât o simplă poveste de dragoste, care trebuie să înfrunte prejudecățile și totodată timpul. Carte ne prezintă o poveste de dragoste puternică care chiar dacă se decolorează nu dispare, chiar dacă se pătează nu se murdărește.

Trebuie să recunosc că la început îmi doream doar să ajung la final pentru a vedea ce s-a întâmplat cu cei doi îndrăgostiți, Irina Albu și Robert Groza, deoarece povestea în sine nu m-a ținut în suspans cât au făcut cele câteva pagini de la final.

Personajul principal este Irina Albu, o fată în vârstă de optsprezece ani, elevă în ultimul an la un liceu prestigios din Paris. Părinții ei au murit într-un…

Vezi articol original 296 de cuvinte mai mult

Autor:

https://linamoaca.wordpress.com

5 gânduri despre „Surprize Româneşti(6) – Urzelile sorții de Lina Moacă

Lasă un răspuns

