Publicat în Interviu

Interviu cu Lina Moacă, autoarea romanului Oameni, îngeri şi demoni

Orizont prin carte

lina1.Bună, Lina! Îţi mulţumesc că ai acceptat să-mi răspunzi la întrebări. Mai întâi, spune-ne, te rog, ceva despre tine!

Bună, Roxana. De asemenea, îți mulțumesc pentru interesul acordat. Despre mine. Un om simplu, mult prea timid, dar îndeajuns de încăpățânat. Ador cărțile cu toată puterea lor de a împărtăși, de a transmite frecvențe prin cuvinte. Îmi place armonia și caut să o simt în oameni, în tot ceea ce mă înconjoară. Pentru mine lumea e emoție, emoția e viață, viața e poveste, povestea e culoare, culoarea e lumină, lumina e etern.

2.La ce vârstă ai început să scrii? Cred că fiecare scriitor are momente în copilărie când se simte ’’plin de inspiraţie’’.

Nu știu dacă am avut astfel de momente, o să-mi consult oracolul. Am început să scriu destul de târziu, pe la 25 de ani.

3.Cum ai ajuns la Oameni, îngeri şi demoni? Ce te-a inspirat să scrii despre…

Vezi articol original 486 de cuvinte mai mult

Autor:

https://linamoaca.wordpress.com

Lasă un răspuns

