Publicat în Oameni îngeri și demoni, Recenzii

Oameni, îngeri și demoni, Lina Moacă

Coperta-Oameni-ingeri-si-demoniCum am decis să-i primesc în viața mea  pe Will și Lilly

Era o seară banală în care hoinăream pe Facebook și priveam ce mai scrie lumea pe acolo, când.. ceva se schimbă, căci îmi apare în fața ochilor o copertă (cea din dreapta), ce se bucura de multe like-uri și comentarii – toate pline de energie și entuziasm. Am citit tot și-am zis ”încă o carte bună, se pare”. Deși am rămas cu gândul la ea și la cele două aripi (cred) de pe copertă, am evitat să-mi ascult instinctul și să o cumpăr în secunda următoare.

Am revăzut cartea două – trei zile la rând și tot îmi repetam era ”într-o zi va fi a mea”. Și-a fost. Chiar dacă mi-am cumpărat-o doar în format electronic, din păcate. Am cumpărat-o în momentul în care curiozitatea nu a mai rezistat și a dat pe-afară, când multe voci nu mai…

Vezi articol original 593 de cuvinte mai mult

Autor:

https://linamoaca.wordpress.com

Lasă un răspuns

