Publicat în Oameni îngeri și demoni

Lina Moacă și Amanta lui Freud

Hello! I'm Liz!

Ca de obicei, în orice mall m-aș duce, parcă nu mă simt împlinită până nu dau o fugă și la Cărturești. Ce-i drept, recunosc, prețurile lor sunt uneori prea mari pentru mine și doar îmi aleg de acolo cărțile și le comand de pe internet. Bănuiesc că și tu faci același lucru și o să vorbim în alt articol și de site-urile mele preferate.

La începutul verii îți spuneam că mi-am făcut o listă de lecturi. Știu, e aproape sfârșitul ei și eu am citit total pe lângă. Drept scuză vin cu ideea de Bookaholic și cred că mă salvează.

În ultimul Cărturești în care am intrat am descoperit Amanda lui Freud, de Karen Mack și Jennifer Kaufman. Recunosc, am fost atrasă de Freud, deoarece sunt pasionată de studiile lui. Dar, înainte de a mă apuca de aceasta, am achiziționat de pe Libris cartea Linei Moacă, Oameni, Îngeri și…

Vezi articol original 85 de cuvinte mai mult

Autor:

https://linamoaca.wordpress.com

Lasă un răspuns

