Publicat în Oameni îngeri și demoni, Recenzii

Oameni, îngeri și demoni – Lina Moacă

Hello! I'm Liz!

Hello again! Am reușit să mai citesc și eu puțin lately … dar când zic puțin mă refer la numai 712 pagini în două zile. Îmi place să cred despre mine că am un timp record în care citesc cărți, însă, de data aceasta am stat și am savurat cartea Linei. Ce nume minunat!

Trebuie să recunosc că nu știu mare lucru despre autoare, însă, asemenea celorlalte cărți pe care le-am citit, dau cu search pe minunatul Goagle fix după ce termin de citit. Nu-i bai, să nu credeți că merg mai departe cu lipsuri.

Revenind la această minunăție, pentru că trebuie să recunosc, este o capodoperă și pe această cale vreau să o felicit pe autoare pentru tot.  Ce m-a atras la această carte? Coperta și titlul și faptul că este scrisă de un autor român, contemporan. Nu știam în ce mă bag când mi-am comandat-o de pe Libris…

Vezi articol original 495 de cuvinte mai mult

Autor:

https://linamoaca.wordpress.com

2 gânduri despre „Oameni, îngeri și demoni – Lina Moacă

Lasă un răspuns

