Publicat în Interviu

Liebster Award

Bună! Am primit o nominalizare la Liebster Awards din partea Laurei de la bookcaffe. Mulțumesc frumos!

  1. Cât de greu ierți pe cineva?

Mă aprind repede și mă sting la fel.

  1. De ce sunt oamenii nefericiți?

Nefericirea e partea ascunsă a fericirii, nu o putem evita. E nevoie de nefericire pentru a aprecia fericirea.

  1. Te-ar face fericită 1 milion de euro?

Mi-ar prinde bine.

  1. Cum crezi că arată paradisul?

Înfloritor.

  1. Te-ai certa cu familia pentru un prieten?

Da, dacă dreptatea ar fi de partea lui.

  1. Ai renunța la o seară cu prietenii în oraș doar ca să citești o carte?

Da și nu, depinde de moment.

  1. Care este cea mai mare dorința a ta?

Să fiu iubită.

  1. Ce este răutatea? Ce este minciuna? Dar frumusețea?

Frumusețea e relativă, iar răutatea și minciuna – maladii devastatoare, de cele mai multe ori, incurabile.

  1. Când o persoană nu este frumoasă?

Când nu se simte frumoasă.

  1. Familie sau carieră: care-i ordinea?

Familia, apoi cariera.

  1. Spune-mi cea mai mare nebunie pe care ai făcut-o.

Am publicat o carte 🙂

Mi-a făcut plăcere, Laura!

Autor:

https://linamoaca.wordpress.com

3 gânduri despre „Liebster Award

Lasă un răspuns

