Publicat în Valuri de viață

Cărți de toamnă (recomandări + concurs)

Illusion's Street

Chiar dacă vara încă se mai luptă, toamna câștigă teren. Curând, arămiul va deveni culoarea vedetă a naturii și noi, bookaholicii, ne vom muta sediile de citit de prin grădini sau de pe plaje în case. Abia aștept să citesc acompaniată de o ciocolată caldă…

Am o listă de cărți, dar am văzut deja că mi-e tare greu să mă țin de ea – mereu apare câte ceva nou pe piață. Eh, dar până una alta, m-am gândit să vin în întâmpinarea celor ce vor să citească ceva bun toamna asta, dar nu știu ce… La final vin și cu o mică surpriză!

Iată lista mea de cărți de toamnă (în ordine alfabetică după numele autorului)…

carti de toamna

♣  Eleganța ariciului de Muriel Barbery – un roman tandru și filozfic în care autoarea de origine franceză a scăpat o doză generoasă de amuzament! Romanul ultrapremiat a ajuns chiar să fie prescris…

Vezi articol original 685 de cuvinte mai mult

Autor:

https://linamoaca.wordpress.com

6 gânduri despre „Cărți de toamnă (recomandări + concurs)

Lasă un răspuns

