Publicat în Recenzii, Valuri de viață

Recenzie Valuri de viață de Lina Moacă

Florinela Alexandrescu

12648127_476447445890943_1951106485_nTitlu: Valuri de viață

Autoare: Lina Moacă

Editura: Herg Benet

Anul apariției: 2015

Număr de pagini: 432

„Nu vezi? Decorez Iadul… Îmi procur răni noi.”

Toate lumea o cunoaște acum pe Lina, în urma romanului  ei de debut Oameni, îngeri și demoni, fiind un roman extraordinar și foarte complex. Însă eu n-am citit primul ei roman, apăruta la editura Herg Benet, însă am primit a doua carte a ei pentru recenzie și pot să spun că m-a impresionat într-un mod plăcut. Aceasta fiind primul roman citit în anul 2016 și care pot să spun că va fi în topul cărților mele preferate.

M-a uimit într-un mod plăcut aceast roman , deoarece e prima dată când parcurg lumea creată de Lina, însă pot să spun că m-a lăsat uimită prin scrierea foarte simplă și limbajul artistic care te uimește. Prin simplu fapt că este scrisă printr-un limbaj simplist, care îți va…

Vezi articol original 996 de cuvinte mai mult

Autor:

https://linamoaca.wordpress.com

Un gând despre „Recenzie Valuri de viață de Lina Moacă

Lasă un răspuns

