Publicat în Interviu

Interviu cu Lina Moacă de Stoica Liliana

A little place of library called home

10997335_456340767847194_2276100702954223429_n

Astăzi, am reușit să obțin un interviu cu una dintre autoarele mele preferate, Lina Moacă. Licențiată în istorie și religie, aceasta are în prezent 2 romane publicate și unul în progres intitulat „Pași în trecut”. Cărțile ei au acea magie în cuvinte de care te îndrăgostești imediat, iar eu sper că făcându-vă “cunoștință” cu ea, veți dori să-i achiziționați romanele pe care eu le îndrăgesc atât de mult.
Să începem!

1. În romanul „Oameni, îngeri și demoni” ai modificat legenda Genezei. Cum ți-a venit ideea?

Merele de aur apar în legende sau basme, ele mereu sunt bine păzite și cresc în grădini ascunse de ochii muritorilor, undeva la marginea lumii sau într-o lume nevăzută. La greci mărul de aur este un simbol al erotismului, al dorinței, al discordiei. De aici, mi-a venit ideea: pomul cunoașterii binelui și răului putea fi chiar cel mai strălucitor și înțelept heruvim, Lucifer. De altfel…

Vezi articol original 561 de cuvinte mai mult

Autor:

https://linamoaca.wordpress.com

Lasă un răspuns

