Publicat în Interviu

Interviu cu Lina Moacă

12745841_603995186415084_5089632080509101735_n

  1. Pentru cine nu vă cunoaște , cine sunteți dvs?

Sunt Lina Moacă și vă pot spune că prenumele mi se potrivește perfect pentru că, în general, sunt o fire lină, mereu optimistă și, de asemenea, sunt o persoană organizată și disciplinată. Îmi place simplul, însă admir și opulența în opere de artă. Muzica e cafeaua mea energizantă. Plimbările în natură mă relaxează. Familia e starea de care am mereu nevoie.

   2. Când v-aţi dat seama că vă doriţi să deveniţi scriitoare? Cum aţi început să scrieţi?

Nu a existat un moment, doar multe gânduri amestecate. Firește, a trebuit să le organizez și așa am început să scriu.

  1. Pentru dvs scrisul este o pasiune, o profesie sau ceva mixt?

Scrisul pentru mine e pasiune pură, de aceea cărțile mele sunt destul de voluminoase.

  1. Ce cărții ați scris până în acum?

„Oameni, îngeri și demoni” , „Valuri de viață” și tocmai am finalizat un nou roman „Pași în trecut”.

  1. Ce ne puteți spune despre cărțile dvs?

„Valuri de viață” este prima carte pe care am scris-o. O prietenă apropiată a avut un accident de mașină. O secundă de neatenție. Un tir. Două familii distruse. Prietena mea a fost la volan și a scăpat fără o zgârietură, în timp ce colega ei de cameră, studentă la medicină în anul 4, și-a pierdut viața, iar fratele prietenei mele a intrat în comă severă, cu puține șanse de recuperare. A fost o perioadă dificilă, presiunea era oribilă. În acel moment mi-am dat seama că de fapt noi nu ne trăim viața, ci viața ne trăiește pe noi, după regulile ei.

„Oameni, îngeri și demoni” este despre luptele noastre interioare, despre lumină și întuneric, despre bine și rău, despre iubire – singura putere care ne salvează.

„Pași în trecut” este o poveste despre sângele inoxidabil care aduce, uneori când te aștepți mai puțin, trecutul în viitor.

  1. Aţi lucrat vreodată la mai multe romane în acelaşi timp?

Nu, când intru într-o poveste nu mă pot desprinde de ea până la sfârșit.

  1. Ce scrii acum şi ce planuri de viitor ai?

Acum mă străduiesc să creez legendara Atlantida și încerc să speculez reflexia ei în evenimentele contemporane. Planul meu este să duc acest proiect la capăt, în felul în care-mi doresc.

  1. Pentru dvs ce contează mai mult, reacţiile criticilor sau ale cititorilor simpli?

Cred că ambele reacții. Orice cititor devine el însuși un fel de critic; dacă îmi simte emoția la el în piept, e bine, va continua să mă citească, dacă nu se întâmplă nimic înăuntrul lui, atunci evident eu nu sunt pe drumul cel bun.

  1. Cum se vede lumea literară actuală prin ochii dvs de scriitor?

Se vede și sper să se vadă tot mai bine, conturată cu stil, metaforă, zâmbet, poezie, suflet, forță și imaginație. Nu mereu revoltată, pesimistă, fără direcție sau cu o singură direcție.

  1. Ce le transmiteți cititorilor dvs?

Vă mulțumesc pentru mesajele voastre minunate și nu uitați, cărțile vă dau putere, vă îmbogățesc universul interior, prin ele ajungeți la voi.

Mulțumesc!

Și eu îți mulțumesc pentru acest interviu, Denisa Coman!

Autor:

https://linamoaca.wordpress.com

2 gânduri despre „Interviu cu Lina Moacă

Lasă un răspuns

