Publicat în Recenzii, Valuri de viață

Recenzie ,,Valuri de viață” de Lina Moacă

raftul ariciului

Coperta_valuri-de-viataNu m-am declarat vreodată adeptul cărților Young-Adult, de dragoste, cu adolescenți care se îndrăgostesc pentru prima dat, pentru că… aceste cărți sunt, în linii foarte mari, clișeice. Rar, dar foarte rar găsesc vreun volum de acest gen care să îmi placă întru totul și să nu simt că mă forțez să îl termin. Ei bine, Valuri de viață, scris de Lina Moacă, este, din punctul meu de vedere, una din cele mai bune creații de acest fel pe care am citit-o.

Pentru început, trebuie menționat că Lina are un stil de a scrie foarte natural, care efectiv curge și de care te îndrăgostești iremediabil. Valuri de viață prezintă cu multă finețe și, în același timp, simplitate, povestea Irinei Albu, o adolescentă care se întoarce, după o perioadă destul de lungă de timp, în București, înapoi la bunicul ei, Dan – moșneagul așa cum îl alintă chiar ea. Clasa a…

Vezi articol original 383 de cuvinte mai mult

Autor:

https://linamoaca.wordpress.com

Lasă un răspuns

