Publicat în Oameni îngeri și demoni, Recenzii

Recenzie Oameni, îngeri și demoni de Lina Moacă

Florinela Alexandrescu

14079869_693372714143997_3954546323412981547_n

Titlu: Oameni, îngeri și demoni

Autor: Lina Moacă

Editură: Herg Benet

Anul apariției:2014

Număr de pagini: 712

Categoria: Literatură Română

Disponibilă; Libris

„Apa îmi spală lacrimile, îmi curăţă ochii, îi limpezeşte. Aş vrea să poată pătrunde şi în interiorul trupului să-mi curețe sufletul încărcat de reziduuri. Dar ştiu, e imposibil, durerea nu poate fi îndepărtată, m-am născut odată cu ea. Nu mai am nicio îndoială sunt o însemnată de genele răului.

Demult am dorit să citesc această carte după ce am citit Valuri de viașă de aceași autoare. Speram că romanul Oameni, îngeri și demoni să se ridice la nivelul primei cărți care am citit-o.

Însă după părerea mea este mai bună, mai complexă și cu personaje frumos conturate cum ne-a invățat Lina până acum.

Gemenii Willy și Lilly, creaturi de-o frumusețe neobișnuită și având puteri supranaturale, sunt Fiii Luminii. Lilly își dorește să cunoască oamenii direct, trăind în mijlocul…

Vezi articol original 554 de cuvinte mai mult

Autor:

https://linamoaca.wordpress.com

Un gând despre „Recenzie Oameni, îngeri și demoni de Lina Moacă

Lasă un răspuns

