Publicat în *

Paşi în trecut de Lina Moacă-Fragment

Rânduri cu dichis

Paşi în trecut de Lina Moacă-Fragment

Revista Rânduri cu dichis by Literatură pe tocuri.Nr.2.Decembrie 2016

   Dintr-odată, simt nevoia de aer proaspăt, e prea mult parfum. Împins de o forță convulsivă mă salt din cadă, împrăștiind apa în toate părțile pe dalele lucioase de piatră. Din două mișcări mă usuc cu un ștergar și îmi pun veșmintele noi, albe, ca laptele. Împing ușa să ies afară. Însă… Pe toți zmeii!

   Fata, de pe pervazul lat, privește liniștită stropii de ploaie care se preling pe sticlă. La apariția mea neașteptată, sare în picioare, lipindu-și spatele de perete, ca un iepure speriat. Părul umed, pe la vârfuri se preschimbase în argintiu viu, numai o ie subțirică din pânză moale, îi acoperă până la coapse trupul subțire, de femeie-copil, parfumat și ademenitor, ca o pită caldă și aurie. Atât de apetisantă. Vreau s-o gust. Îmi amintesc cât de dulci îi sunt buzele…

Vezi articol original 606 cuvinte mai mult

Autor:

https://linamoaca.wordpress.com

Lasă un răspuns

