Publicat în Interviu

Interviu Lina Moaca

Captive in the world of books

Hey dragilor! Daca tot nu am mai postat de mult m-am gandit sa va fac o surpriza si sa ii iau un interviu autoarei Lina Moaca. Este o autoare uimitoare si o apreciez din tot sufletul. Ca sa nu mai stam pe ganduri,sa incepem interviul!

  1. Visezi scene pe care le scrii, locuri și personaje pe care le descrii în cărțile tale?

Da, cum s-ar spune, le visez cu ochii deschiși. Lumea mea interioară e plină de idei și se tot îmbogățește cu fiecare loc, personaj pe care-l creez în delirul meu, din delirul meu. Poveștile, în general, sunt captivante, mă provoacă să le urmez, să le ascult și să le trăiesc emoția.

  1. Cum ai reușit să scrii prima ta carte?

Prima mea carte, Valuri de viață, am scris-o pe blogul meu. Totul a început aproape fără să-mi dau seama, ca un simplu exercițiu de eliberare, și în același timp de…

Vezi articol original 554 de cuvinte mai mult

Autor:

https://linamoaca.wordpress.com

Lasă un răspuns

