Publicat în Pași în trecut

Pași în trecut – Lina Moacă

Anca și cărțile

16699916_1417877618275190_1935001148_n

Vă prezint cartea care aseară nu mi-a permis să dorm, cartea care nu m-a lăsat să o pun pe noptieră, care m-a ținut captivă. Da, dar principalul ”vinovat” este Lina Moacă, autoarea care s-a înscris cu succes în lista autorilor mei preferați. Am iubit- o pe pe Lina de la Valuri de viață, mi-a transmis emoție, dragoste, sensibilitate și fluiditate. Mi-a plăcut atât de mult amprenta pe care o lasă în scriitura ei, măiestria cu care reușește nu numai să scrie dar să ne și facă părtași, încât am zis de atunci că nu va dura mult până ce voi face Pași în trecut.

Pași în trecutul cui? Al meu? Al lui? Al ei? Sau în trecutul nostru comun? Oriunde aș păși sunt sigură că va fi o lume minunată, întocmai cu cea pe carea autoarea ne-a prezentat-o astăzi. Unde tradițiile, credința și devotamentul guvernau destine, unde dragostea unește…

Vezi articol original 772 de cuvinte mai mult